Re: Czy pojdzie transfer 100Mb przez LAN z kompa: BX+RAID-ATA 100

Autor: Pawlo <lplWYTNIJTO_at_op.pl>
Data: Wed 10 Dec 2008 - 15:06:00 MET

> a przetestuj dysk podlaczony do tego kontrolera najpierw hdtach'em i zobacz
> jaki masz sredni odczyt.
> pozniej postaw jakiegos simpleftpd i sprawdzaj po ftp.

jestem teraz "poza" ale zdalnie zadalem przeslanie pliku

ftp localhost

czyli na serwerze plik z 1-go katalogu do 2-go przez ftp....

i ...

8.56 MB/s

pytanie czy zaadresowanie "localhost" spowodowalo, ze to chociaż "podeszło" do
karty LAN ...

Tu wiemy, ze dysk chodzi ATA100, ale to nie odpowiada na pytanie, ze transmisja
100Mb jest poza układ: HDD<->CPU/RAM. Bo mysle, on nie taki głupi i wie, ze
localhost tzn. ze nie ma wychodzic na zewn.