Re: HDMI z laptopa na LCD

Autor: Robert <roos_at_aster.pl>
Data: Wed 10 Dec 2008 - 12:25:50 MET

Mariusz Kruk napisał(a):
> epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Robert"
>
> 1. I do tego musiałeś cytować całość mojej wypowiedzi?
> 2. Jak się to sprawuje przy dużej ilości danych do przerzucenia? (np.
> film)
> 3. Podejrzewam, że nie da się tego zastosować jako podstawowego
> wyświetlacza. Zgadza się?

I teraz też zacytuję całość:)
Sprawdziłem avi na 22" 1680x1050, obraz wygląda jak na podstawowym
ekranie. Zmiana rozdzielczości nie wpływa na jakość, pomijając samą
interpolację monitora. Jedyny minus (na dziś) to praca kursora który
czasami się przycina (zamiera na ułamek sekundy) - wygląda to jakby
adapterowy brakowało mocy.
Dołączone oprogramowanie umożliwia obrót, zmianę rozdzielczości,
klonowanie i rozszerzenie ekranu podstawowego w czterech kierunkach, o
zmianie ekranu adaptera na podstawowy można zapomnieć.
r.