Re: HDMI z laptopa na LCD

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Tue 09 Dec 2008 - 20:02:39 MET

epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Eneuel Leszek Ciszewski"
>Żaden. Karta zamienni z cyfrowego na analogowy, przejściówka z analogowego
>na cyfrowy, telewizor z cyfrowego na analogowy czy od razu wyświetli na matrycy?

Dlatego piszę, że sens niewielki. Jakiś jest, bo w ogóle da się zrobić
(i w sumie niewielka utrata jakości by była pewnie przy dobrym
sprzęcie).

>Chyba absurdalna.

No cóż. Akurat te przejściówki istnieją, więc komuś się musi opłacać
wyprwadzać to PCIe z EC.

>A co w nim nie do skalibrowania?

Fakt, dawno nie widziałem z bliska jakiegoś w miarę współczesnego
telewizora, ale podejrzewam, że ma on znacząco mniej ustawień niż byle
monitorek za 1000zł.

>Jeśli to zły pomysł -- nie kupię TV, lecz monitor.
>Czy są takie duże (42 cale) monitory?

Bywają. Tyle, że są raczej zauważalnie droższe niż tej samej wielkości
telewizory.
W ogóle nie widzę sensu kupowania wyświetlacza tej wielkości z rozmiarem
obrazu takim, jaki mają monitory rzędu 22", albo i mniejsze. (czyli od
1366x768 do 1920x1080). Będziesz w drugim końcu pokoju siedział?

--
\------------------------/ Rzeczywiście  Geant ma dosyć rozbudowany jak