Re: HDMI z laptopa na LCD

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Tue 09 Dec 2008 - 14:27:59 MET

epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Eneuel Leszek Ciszewski"
>To sensu nie ma.

No, jakiś sens ma, ale niewielki.

>Miał raczej na swej myśli nie z VGA na HDMI, ale z czegoś innego, na przykład Express Card.

Teoretycznie - da się zrobić coś takiego. Potrzebowałbyś "tylko"
adaptera wyprowadzającego na zewnątrz notebooka z portu Express Card
port PCIex1 oraz karty graficznej na PCIex1. Ale to spora rzeźba (i,
podejrzewam, droga).

>-=-
>
>Więc temat łączenia notebooka z TV poprzez HDMI jest zakończony.
>
>-=-
>
>A TV jako monitor ma sens? Chcę mieć ze 42 cale.

Zależy do czego. Do oglądania filmów - pewnie tak. Do obróbki foto -
raczej wątpię. Podejrzewam, że telewizora nie da się tak skalibrować jak
przyzwoitego monitora.

--
\------------------------/ My hovercraft is full of eels.
|  Kruk@epsilon.eu.org   |