Zmiana płyty głównej - błąd Windows

Autor: <korodajm_at_gmail.com>
Data: Tue 09 Dec 2008 - 11:56:28 MET

Czy to normalne, że po zmianie uszkodzonej (spalonej przez zasilacz?)
płyty głównej Asus P5K na jakiegoś Gigabyte mAtX G31 nie mogę
wystartować kompa z poprzednio działającej instalacji Windows XP? Mam
przy starcie błąd "Błąd ładowania systemu operacyjnego".
Myślałem, że uruchomi się, następnie wgra nowe sterowniki od nowej
płyty i wszystko będzie ok.
Próbowałem zaaplikować znalezione w necie rady nt zmiany przypisana
kanałów trybu Sata, niestety bez skutku.
Czy to normalne, w czym problem? Da się to obejść bez reinstalacji/
repartycjonwania dysku (to nie wchodzi w grę)