Re: Ramka elektroniczna

Autor: Budzik <budzik61_at_poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
Data: Mon 08 Dec 2008 - 21:09:33 MET

Osobnik posiadający mail @o2.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

> Rozdzielczość - do widoczków oglądanych z odległości ok 1m wystarczy
> 480x234. W innym przypadku minimum to 640x480.

no wlasnie. Ogladalem ramke Liteon cenomax i nawet mi sie podoba, ale ma
480x234 - mowisz ze to mało?

> Samsung SPF-72H

Ogladałem go. Jest z nim jeden problem - jest cholernie nudny i brzydki. :(
W miare ładna jest np ta:
http://allegro.pl/item497366597.html - rozumiemem, ze, biorac pod uwage
twoje wtyczne, byłaby duzo lepsza?

b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuń także "_")
Przepis na dziecko: 25dag miłości, 25dag namiętności, 2 jajka,
4 kolana. Ubijać do rana aż powstanie piana. Odstawić na 9 miesięcy
i kupic wózek dziecięcy. ;-)