Re: Pendrve

Autor: RadoslawF <radoslawfl_at_gazeta.pl>
Data: Mon 08 Dec 2008 - 20:15:03 MET

Dnia 2008-12-08 19:06, Użytkownik tg napisał:

> to jakie byly kryteria? ;)
>
> sugeruje zapytac googla, pewnie ktos bedzie wiedzial, a producent to
> nawet na 99.9%

Niekoniecznie.
Jeśli jest niska cena i brak danych na temat prędkości odczytu
i zapisy należy przyjąć jest na tyle fatalna że producent
nie chce się jej podać i kupić u konkurencji.

Odradzam również kupować pendrivy których producent lub sprzedający
podaje jedną prędkość. Należy przyjąć że jest to tylko prędkość
odczytu a prędkość zapisu jest poniżej krytyki.

Szukanie takich danych w internecie czy zawracanie nimi głowy
ludziom na grupach jest stratą czasu.

Pozdrawiam