Re: HDMI z laptopa na LCD

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Mon 08 Dec 2008 - 12:41:40 MET

epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Eneuel Leszek Ciszewski"
>Pewnie tak.

>Więc jeśli karta nie ma HDMI na obudowie komputera, to nie można po HDMI?

Raczej nie. Jedynym wyjściem byłoby odtworzenie obrazu z sygnału
analogowego i stworzenie z tego sygnału cyfrowego. Tyle, że taki układ
byłby cokolwiek bardziej skomplikowany niż "przejściówka".

>Więc w sklepie mnie oszukano? (mówiąc o przejściówkach)

Jeżeli ktoś Ci explicite powiedział, że są dostępne proste przejściówki
pomiędzy sygnałem analogowym VGA, a HDMI, to owszem, tak.
Owszem, daje się bez większego problemu przejść pomiędzy HDMI, a DVI-D
(oczywiście radośnie ignorując kwestie HDCP), ale to trochę coś innego.
Podejrzewam, że ktoś albo pomylił te dwie rzeczy, albo pomyślał, że
skoro "z dvi na hdmi się da", i da się też "z dvi na vga" (czy też
odwrotnie), radośnie ignorując różnice pomiędzy DVI-D, DVI-A i DVI-I
wymyślił, że da się też prosto z VGA na HDMI.

--
d'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'Yb The `$' that I just saw supposedly matches a
`b  Kruk@epsilon.eu.org   d' previous `$$'.  So I shall assume  that  you