Re: Laser all-in-one, ok. 1000zł

Autor: nom <nom73_at_usunto.gazeta.pl>
Data: Mon 08 Dec 2008 - 10:49:06 MET

Użytkownik "Andrzej Kaczmarek" <andrzejk@gmail.com> napisał w wiadomości
news:ghhmgb$js9$1@nemesis.news.neostrada.pl...
> Z moich poszukiwań na razie najciekawiej wyglądają Samsungi, np.:
> - SCX-4824FN - jak dla mnie "full wypas", jedynie trochę przyduża, ale
> znajdzie się na nią miejsce; nie znalazłem żadnych testów w sieci, ktoś
> może używał?

a może canon
http://www.wielofunkcyjne-laserowe-mono.centrumdruku.com.pl/canon/i-sensys_mf4660pl.cd

Mam taka w pracy od roku, 18 tys. stron już wydrukowane/skopiowane. Fajny,
szybki dupleks przy wydruku, podajnik ADF (bez dupleksu niestety), tonery
FX10 200zł oryginał lub 100zł zamiennik, odpowiednik z HPLJ1010 można kupić
już za 70zł zamienniki na 2500 stron (pasują po małej modyfikacji drukarki
:-) ).
Skaner jest jedynie po USB (nie da się przez sieć, chyba, że ja nie umiem
:-) ).
Niestety tylko 1 rok gwarancji producenta.