Re: HDMI z laptopa na LCD

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Mon 08 Dec 2008 - 00:54:29 MET

epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Eneuel Leszek Ciszewski"
>Nie mam. Mam natomiast inne dziury (podobna do PCMCIA -- zapomniałem,
>jak się nazywa;

Express Card?

>USB; RJ45) i być może są jakieś przejściówki lub inne
>metody. Jakoś chyba z karty grafiki czytać można.

Och, można. Oczywiście. Tym właśnie zajmuje się RAMDAC w karcie
(w przypadku VGA), lub układ realizujący TMDS (w przypadku DVI/HDMI).
On czyta pamięć karty i zamienia to na właściwy sygnał video.

--
\------------------------/ Microsoft Office 2000: Rozszeżone możliwości
| http://epsilon.eu.org/ |