Re: Czy warto rozbudować ?

Autor: Szymon von Ulezalka <sz.gruszczynski_at_googlemail.com>
Data: Sun 07 Dec 2008 - 22:03:58 MET

On 7 Gru, 20:41, Rylen <rylenS...@man.pl> wrote:

> Czyli kupić 4GB w sumie . Jutro idę kupić. Słyszałem żeby Kingstonów nie
> brać bo przeważnie są podróbki.
>   A jaki procesor mogę kupić aby do tej płyty pasował a był zdecydowanie
> szybszy ?
> Rylen

1. 32bitowy system nie bedzie widzial 4g ramu, tylko ~3.3 (badz 3.7,
niepamietam).
2. zdecydowanie wolalbym dolozenie wiecej kasy (nawet kosztem pamieci)
do procka- tutaj masz liste prockow obslugiwanych przez plyte
http://www.gigabyte.pl/products/mb/cpulist/ga-m61sme-s2_2x.html (link
do niej jest na tej stronie ktora ci juz dalem).
jakim oprogramowaniem obrabiasz filmy?