Re: kieszenie dysków na USB - do xxx GB?

Autor: Jacek Kalinski <jacek_kal_at_go2._NOSPAMPLEASE_.pl>
Data: Sun 07 Dec 2008 - 21:18:06 MET

W artykule <ghgdr1$b67$1@inews.gazeta.pl>, ApanasBudriszko napisa³(a):

> Mo¿e dla tego ¿e p³yty produkuj± ca³kiem spore firmy i staæ je na testy i
> produkcjê sprzêtu w 100% zgodnego ze standardami oraz testy a obudowy w
> wiêkszo¶ci 2 osobowe firmy kogucik ?

Ale ¿eby odczytaæ dysk 200GB, 500GB czy 1500GB u¿ywany jest _identyczny_
kod programu, dzia³aj±cy w identyczny sposób.. Identyczny, dopóki nie
wprowadza siê idiotycznych ograniczeñ typu:
je¶li liczba sektorów > XYZ, odmowa dostêpu (lub dowolny inny kod).

Tylko po co (brakuje mi odpowiedniego s³owa) celowo? ograniczaæ
mo¿liwo¶ci obs³ugi wiêkszych dysków? Bo te wiêksze maj± niby zu¿ywaæ
wiêcej Watów i ¿eby nie uszkodziæ elektroniki? Bez ¿artów...
Raczej nie o to chodzi.

Jacek