Re: laser z duplexem, tani w eksploatacji?

Autor: Tomasz Madurski <tomasz.madurski_at_gmail.com>
Data: Sun 07 Dec 2008 - 20:20:03 MET

Hej

gonzo pisze:
> Przymierzam się do zakupu używanej lub nowej drukarki laserowej.
> Interesują mnie modele obsługujące druk dwustronny A4, tanie w
> eksploatacji (toner i części zamienne), o możliwie dużej trwałości
> bębna. Nie muszą być to urządzenia z wysokim parametrem drukowanych
> stron/minutę - mam czas :).

Jeżeli nie boisz sie używanych i już trochę leciwych drukarek, a nie
jest dla Ciebie priorytetem prędkość wydruku to polecam HP Laser
Jet 5 z modułem duplexu i ew. kartą sieciową (printserver). Toner z
bębnem łatwo dostępny, do tego od strony technicznej mechanika prawie
nie do zdarcia (stara, solidna robota). Wadą są DUŻE GABARYTY i długi
czas przetwarzania plików PDF.
Sam takiej używam w małym biurze (3 osoby) i jest ok - brakuje tylko
nieraz... koloru ;-)

TomekM