OT Re: Bardzo energooszczędny komp do auta

Autor: Piotrek <a_at_b.ru>
Data: Sun 07 Dec 2008 - 16:38:52 MET

> Już kilka razy na parkingu samochód był puknięty, bądź lekko zarysowany,
> to jest główny cel.

to sie kupuje AC a samochod traktuje jak przedmiot ktory ma wozic z punktu A
do puntku B a nie towar luksusowy ktory sie pucuje co sobota szmatka zeby
sie ladnie blyszczal i sasiedzi mieli co podziwiac.
taki urok posiadania samochodu ze go nie upilnujesz i pod glupim sklepem ci
ktos przywali drzwiami i masz slad.
trudno sie mowi, samochod to tylko samochod.
on ma slyzyc mnie a nie ja jemu i zebym nie spal po nocach bo sie martwie ze
mi go ktos zarusuje ?....

--
pzdr
piotrek