Re: Przycinanie gier

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Sun 07 Dec 2008 - 12:45:41 MET

epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "DooMiniK"
>To już będzie trochę NTG - ale zapora WindowsXP jest całkiem dobrym
>softem - lepiej mieć taką, niż żadną.

Etam. Lepiej byłoby po prostu usługi sensownie skonfigurować. Ale pod
windows się nie da. (a, co ciekawe, jeszcze pod NT4 dawało się przypinać
usługi do pojedynczych ingerfejsów IIRC).

FUT warning, bo to mocne NTG.

--
  Kruk@ -\                   | I am Fudd of Borg. Allwight... Pwepare to be
          }-> epsilon.eu.org | assimiwated <hehehehe>.