Re: wymienic swietlowke na LEDy w laptopie

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Sat 06 Dec 2008 - 18:34:33 MET

epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "physical"
>Tia, tylko pytanie czy za to odpowiedzialna byla tylko swietlowka czy cala
>matryca?

Podejrzewam, że i jedno i drugie po trosze.

>Bo jak swietlowka to skoro to takie tanie to kusi mnie zeby ja wymienic. Czy
>to trudne zeby samemu wykonac te czynnosc?
>Czy ktos z tutaj obecnych ma jakies doswiadczenie w tym temacie?

W pierwszym klaptopie, jaki użytkowałem byłem zmuszony wymienić
świetlówkę... bo na niego nadepnąłem. ^^
Był to DEC HiNote Ultra cośtam - taka stareńka 486-ka. Tam było dość
prosto - rozkręcało się pokrywę, wypinało taśmy od wyświetlacza, a dalej
było już prosto. Świetlówka nawet nie była lutowana IIRC.
Ale podejrzewam, że to bardzo zależy od tego jaki klaptop.

--
[------------------------] Microsoft Office 2000: Stajesz się wyrocznią
[  Kruk@epsilon.eu.org   ]