Re: Najlepsze wg Was czasopismo?

Autor: DooMiniK <_at_poczta.wp.pl>
Data: Sat 06 Dec 2008 - 18:14:36 MET

Przemolo wrote:
> Dość dawno nie czytałem żadnych czasopism typu CHIP, ENTER, PCWK, itp...
> no i zastanawiam sie nad zaprenumerowaniem czegoś, aby być w miarę na
> czasie ze sprzętem, technologią i oprogramowaniem... co wg Was będzie
> najlepsze? (nie jestem żółtodziobem)

No to tu dużo powiedzieć... Internet niestety zepchnął papier
na margines i chyba najlepiej mieć prasówkę za pomocą czytnika RSS ;-)

Jak jednak wychodzisz z podobnego założenia, jak (że na kibelku
laptop może być zagrożeniem tego i owego), to wyboru zbytnio nie ma.
Technologia, oprogramowanie: Hackin9 (ale to dość hermetyczne
i drogie). Ogólnie - nie ma fajnego pisma w języku PL. CHIP
dla mnie umarł, jak redakcja została wyniesiona z Wrocławia
do Warszawy (trzech redaktorów próbowało się przenieść do Warszawy,
ale niestety szybko wrócili). Enter... PCWK... No ciężka sprawa...

--
Dominik Siedlak (bachus)
Na serwerze bachus - login taki mam,