Re: Przycinanie gier

Autor: Marcin Kocur <marcin2006_at_gmail.com.wytnij>
Data: Sat 06 Dec 2008 - 15:38:59 MET

Osoba doom3 napisała na pl.comp.pecet:

> Użytkownik "DooMiniK" <"bachus20[WYTNIJ]\"@poczta.wp.pl"> napisał w
> wiadomości news:493a70dd$1@news.home.net.pl...

15 procesów, nic nie wykazuje nadmiernego poboru.

> No wlasnie tez sie tak zastanawialem... moze kolega na sztywno swapa
> ustawil lub wylaczyl (co przy 1GB nie byloby wskazane).

Jak pisałem, ustawienia są domyślne. Czyli na C: chyba sam sobie robi
ile chce.

> Moze pitole, ale zainstalowalbym jeszcze SP2 i do tego zaciagnal
> wszystkie aktualizacje.

Nie chcę SP2. To jest maszynka do grania, a nie do walki z centrum
zabezpieczeń. Maksymalnie lekki system do jednego celu. Zresztą wormsy
już stare są, a Riddick w wymaganiach ma napisane 2000/XP.

> Zobacz sterowniki: 174.74

Zobaczę, pewnie poprzedziwszy formatem (jak będę miał chwilę czasu).
Teraz mi się jeszcze przypomniało, że po instalacji najnowszych
sterowników ze strony zostałem z 800x600 i 4 kolorami. Nic się z tym
nie dało zrobić, a menedżer urządzeń twierdził, że wszystko ok. 3 razy
udało mi się to powtórzyć z różnymi nowymi driverami.

--
Pozdrawiam
Marcin Kocur