Re: Jak rozebrać notebooka?

Autor: 666 <usunto_at_wp.eu>
Data: Fri 05 Dec 2008 - 22:53:21 MET

W moim trzeba było najpierw zdjąć osłonę głośników odchylając plastikowe nakładki zawiasów, później zdjąć klawiaturę, wszystko to
ręcznie, później odkręcić raptem jedną śrubką metalową płytkę spod klawiatury, która to blacha zakrywała większość bebechów.

Wszystko od wierzchu, a wczesniej straciłem kilka dni na próby od spodu.

Pomógł chat z producentem na faceta trafiłem, a na drugi dzień juz niestety na jakąś głupią laskę i 'our policy is not to disassemle
by the end user' durna cipa jedna ;-)

-----