Kamera sieciowa bez komputera

Autor: Jacek Kalinski <jacek_kal_at_go2._NOSPAMPLEASE_.pl>
Data: Fri 05 Dec 2008 - 22:14:11 MET

Hej,

Ostatnio zaciekawiła mnie sprawa kamer sieciowych (RJ45) potrafiących
działać _bez_ obsługi komputera.
Czyli konfigurowalne przez www, a zapisujące dane na np: pamięci NAS
(przez ftp lub smbfs).

99% kamer _musi_ posiadać włączony komputer, który będzie sterował
kamerą i zapisem. Owszem, tu zapis może iść na pamięć NAS, ale...
musi być włączony komputer i podłączona do niego kamera.

Czy znacie takie modele poza szmelcem d-linka (ich "kamery" to jedna
wielka pomyłka, ale nie chcę w tym temacie o tym się rozpisywać)?
Na razie cena nie gra roli, bo chcę się zorientować co jest na rynku
dostępne.

Jacek