Re: wydajnosc dyskow SSD

Autor: G Nowak <ask_at_me.com>
Data: Fri 05 Dec 2008 - 19:09:27 MET

Co masz na mysli przez "porzadne uzywanie"? Moge stwierdzic ze 100%
pewnoscia, ze przy wlaczonym swapie (ustawieniach domyslnych) nie da sie
kopiowac plikow z dysku na dysk - system zachowuje sie jakby najpierw
kopiowal je do swapa a dopiero potem we wlasciwe miejsce. Z uruchamianiem
programow zauwazylem podobna tendencje - jak dziala/przed chwila dzialal
"duzy" program to windows musi sobie troche poprzestawiac zanim odzyska
pelna sprawnosc. Moze znasz na to jakis sposob?

--
pozdr