Re: wydajnosc dyskow SSD

Autor: Artur <zhan_at_o-p.pl>
Data: Fri 05 Dec 2008 - 18:56:45 MET

news:2008120507105500@grush.one.pl...

> Uruchamianie systemu? Po co? Jak startuje za wolno to hiber-
> nuj go, a nie zamykaj. Poza tym system startuje się zazwy-
> czaj raz dziennie, możesz uruchamiać go po czym iść przygo-
> tować sobie herbatę.
>
> Uruchamianie programów też nie powinno wcale działać wolno.
> Owszem, *to* zadanie dysk SSD mógłby przyspieszyć. Ale po
> prostu porządnie zdefragmentuj partycje i trzymaj system i
> programy na partycji po wewnętrznej stronie talerzy.

dosc zdecydowanie odradzasz SSD, mozna wiedziec czemu? czo to rozwiazanie ma
jakies wady w porownaniu z klasycznym dyskiem? bo jesli nic sie nie pogorszy
a 10% zastosowan moze sie poprawic to czemu nie? oczywiscie pomijam kwestie
ekonomiczne, to jest dla mnie nieistotne w tym przypadku.

--
Pozdrawiam
/pisząc na priv usuń z adresu myślnik/