Re: Sony Vaio wylacza sie jak jest na High power

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Fri 05 Dec 2008 - 14:44:21 MET

epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Radosław Sokół"
>Wygląda na awarię chłodzenia (złe pasowanie radiatora lub
>ciepłowodów, zabrudzenie duktów powietrznych lub radiatora,
>uszkodzenie lub spadek wydajności wentylatora).

Albo po prostu zasłonięcie otworów wentylacyjnych. Miałem tak przy
pierwszym laptopie, jak usiłowałem grać na laptopie trzymanym na kołdrze
;->

--
\------------------------/ Consciousness:  that  annoying  time between
| http://epsilon.eu.org/ |