Re: Dysk sieciowy

Autor: Kafar <francesco9_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 05 Dec 2008 - 13:05:12 MET

> W sensie odporności na awarię jednego dysku? Jest ;)
>
> Oczywiście, że ta definicja była uproszczona i *można* się
> jej czepiać, ale tak na dobrą sprawę czepiać się można dos-
> łownie wszystkiego w ten sposób.

Dokładnie. Ale w założeniu postu było właśnie kopiowanie danych poza
komputerem. Ja jednak częściej spotykam się, że to PC dostaje kopa
przepięciowego - ani RAID, ani super extra zasilacz z 6 zabezpieczeniami
przeciw przeciążeniu, przepięciu nie pomoże. Oczywiście nie neguje
stosowania RAID właśnie w przypadku awarii jednego dysku, bo to też nieraz
się spotyka, ot choćby artykuł ze Świata Owoców. I to był SAS :)
Pozdrawiam.