Re: E8400 P5B Deluxe

Autor: Jacek M <jacekkropkamalikmalpawp>
Data: Fri 05 Dec 2008 - 12:14:00 MET

> A masz jakieś chłodzenie na procu czy tylko boxa?
> Na jakim napięciu chodzi ci proc?

Do C2D6300 miałem Infinity i wstawiłem go zamiast boxa zmieniając tylko te
plastikowe kołki na nowe boxowe.

Tak napięcie było za wysokie 1.36 przy 366 i miało tendencję do rośnięcia.
(przy 333 dawało 1.32). Zasilacz działa w miarę stabilinie to 2 letni Tagan
415 W.

CoreTemp źle czyta temperatury bo teraz po zmniejszeniu napięcia do 1.26
temperatura jest stała: 40 stopni niezależnie od obciążenia. Tylko przy
dużych zmianach poprzednio z większym napięciem rosła powyżej.

Teraz CoreTemp ma stałą wartość a zmiany widać w SpeedFanie bo temperatura
spadła z tych oscylujących bez podkręcania przy 42 do 32 i jak coś robię to
delikatnie rośnie.

Dzięki za sugestię co do napięcia nie pomyślałem, że zgodny bios może
podawać złe.

Pzdr
Jacek