Ustawienia biosu

Autor: robot <xc500wywalic_at_o2.pl>
Data: Fri 05 Dec 2008 - 09:24:41 MET

Plyta Abit IP43
Q6600
radeon 4850

Nie za bardzo znam sie na biosie wiec pytam.

Screeny z bios i cpuz:

http://www.robot.ugu.pl/images/bios/

1. Jak zmienic fsb/ram ratio?
Jak widac na zalaczonych obrazkach mam tylko takie opcje:

auto
667
800

Nastawilem na 800 ale cpuz pokazuje zupelnie co innego.
A moze cpuz sie myli?
Ogolnie chcialbym zeby bylo 1:1, moze wtedy CPU poszedlby na 3,6.

2. Czemu nigdzie w tym biosie nie widze ustawien C1E oraz speed step.
Wiem ze to powinno byc w "Configure advanced CPU settings"
W instrukcji od plyty sa te opcje - u mnie jakos nie ma.
Speed step w windowsie (XP Pro x64) nie dziala, a zalezy mi na tym zeby
jednak dzialalo.

3. Moze w moich ustawieniach biosu ogolnie sa jakies razace bledy?

--
pozdrawiam