Re: VGA 10m - czy znieksztalci obraz?

Autor: manmadepredator <vackoba_at_gazeta.pl>
Data: Thu 04 Dec 2008 - 22:24:46 MET

On Thu, 4 Dec 2008 16:19:29 +0000 (UTC), physical
<physical@bleble.wp.pl> wrote:

>Tak z ciekawosci spytam... czy taki 10 metrowy kabel do VGA:
> http://tinyurl.com/5thohr
>nie wprowadzi jakichs znieksztalcen do obrazu?

Tak jak pisał Radek zniekształcenia pewnie będą, ale to będzie zależeć
na jakich rozdzielczościach i częstotliwości będzie działał. Ja takie
kable 10-15m montowałem do projektorów podwieszanych na sufiach i przy
takich rozdziałkach nie zauważyłem pogorszenia obrazu, pomijając już
fakt jakości wyświetlanego obrazu przez sam projektor.

Najlepiej przetestować. Ze zdjęcia wnoszę, że to kabel ActiveJet,
który jest bardzo solidnie wykonany. Filtry na obu końcach kabla,
przewody odpowiadające za sygnał RGB są ekranowane, do tego wszystko
jest jeszcze raz foliowane i ekranowane, no ale na takie odległości to
pewnie inaczej się nie da.

--
pozdrawiam
"Maybe I'm an idiot, but theres one thing I am not sir,