Re: VGA 10m - czy znieksztalci obraz?

Autor: doom3 <doom3mk_at_o2.pl>
Data: Thu 04 Dec 2008 - 22:16:54 MET

U¿ytkownik "BETON" <BRAK@mejla.pl> napisa³ w wiadomo¶ci
news:gh987j$gfq$1@news.onet.pl...
> ja stosuje z powodzeniem taki kabel od roku,
> nie widze zadnych strat jakosciowych. No pewnie jakbym mia³ na kablu hdmi
> to by by³a róznica- ale to oczywisce
> jak na kabel vga uwa¿am ze jako¶æ jest wzorowa.
> tyle ze TV ma ograniczenia zazwyczaj na tym wtyku do 1200 x cos tam
> na karcie grafiki z wyjsciem dhmi i kablu HDMi mia³by¶ 1920x1080 o ile
> masz telewizor full hd

Chwila moment...

1. Kabel przy tej dlugosci musi byc odpowiednio gruby.
2. Na pewno po obu stornach musi miec porzadne filtry ferrytowe.
3. Dlaczego mialby miec ograniczenia do 1200 "cos tam" ? przeciez po analogu
mozesz puscic i 1600x1200 bez problemu (oczywiscie obraz nie bedzie wtedy za
piekny)
4. Karta grafiki nie musi posiadac HDMI, wystarczy jej DVI + przelotka na
HDMI (milym dodatkiem bedzie obsluga HDCP na tym zlaczu).

--
doom3