Dnia 4 Dec 2008 12:45:28 +0100, januszek na pl.comp.pecet napisał(a):
>> No widzisz. A w przypadku Della, dzwonisz jednego dnia, a drugiego
>> przyjeżdza serwisant i naprawia na miejscu ;-)
>
> Piszesz o naprawach konsumenckich laptopów?
Sprzedaż konsumencka w Dellu jest od niedawna - i rzeczywiście, w jej
przypadku domyślną opcją gwarancji jest mail-in ( choć nie dla każdego
produktu ) ale nikt nie zabrania dopłacić do gwarancji on-site NBD ;-)
-- Marcin Stankiewicz [ a.k.a. motomouse ;-) ] m.stankiewicz na pomarańczka [ czyli orange ].pl "Szarlatan: Tylko szarlatan jest pewny swojej racji. Wolter"Received on Thu Dec 4 14:20:02 2008
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Thu 04 Dec 2008 - 14:51:02 MET