Re: Bardzo energooszczędny komp do auta

Autor: szerszen <szerszen_at_tlen.pl>
Data: Thu 04 Dec 2008 - 11:55:10 MET

Użytkownik "BQB" <adres@anty.spamowy.com.invalid> napisał w wiadomości
news:4937ae2e$1@news.home.net.pl...

> Mam taki pomysł, aby kompa zainstalować w aucie i podłączyć do niego kilka
> kamer. Tylko miały monitorować również po wyłączeniu silnika przez kilka
> godzin, czyli tylko prąd z akumulatora. Co można by było użyć do tego
> celu?

uzywanie do tego kompa zamontowanego w aucie to raczej nie trafiony pomysl

lepiej pokombinowac w jakies sprzezenie czujki ruchowej, z kamera i systemem
nadawczym, bedzie dzialac tylko wtedy, kiedy bedzie potrzeba, takiej
elektroniki jest pelno i w sumie niedrogo, a w domu odbiornik z kompem i
nagrywanie