Re: UPS

Autor: Jacek Kalinski <jacek_kal_at_go2._NOSPAMPLEASE_.pl>
Data: Thu 04 Dec 2008 - 09:24:05 MET

W artykule <4936988d$1@news.home.net.pl>, BQB napisał(a):

> Ja jeszcze mogę polecić http://www.ever.com.pl/pl/prod.php?prod=sinline
> Sam mam albo 1200 albo 1600 - nie pamiętam dokładnie.

Mam 800, ale ich soft (powersoftplus) ma jedną podstawową wadę:
nie możesz wyłączyć komputera, jeśli baterii zostało na np: 1 minutę
lub jeśli zostało 5%.

Jedynie możesz wyłączyć po X sekundach/minutach od chwili zniknięcia
zasilania. Za to mają duży minus i kolejnych ich produktów już nie kupię.

Jacek