Re: Laptop DELL Inspiron 1720 czy MSI VR705X-027PL?

Autor: ttt <tl6_at_nospamwp.pl>
Data: Wed 03 Dec 2008 - 18:29:50 MET

> Witam, zastanawiam sie nad zakupem jednego z tych dwoch laptopow.
> Laptopy maja nastepujaca konfiguracje:
>
> DELL:
> Procesor:Dual CoreR T2390 1,86GHz Cache 1MB
> Matryca: 17 cali (1440x900) WXGA TrueLife Błyszcząca
> Pamięć zainstalowana: 2048MB DDR2
> Dysk twardy: 120GB SATA
> Karta graficzna: 256 MB NVIDIA GeForce 8600M GT
> Wbudowana kamera: Kamera internetowa 2Mpixel
> System operacyjny: Windows Vista Home Premium ENG
>
> MSI:
> Procesor: Dual-Core Mobile T3400 2.16 GHz(1MB cache, 667 MHz FSB)
> [...]

Ostatnio kupilem (po dlugim czytaniu roznych artykulow dostepnych w sieci)
laptop Dell Inspiron 1525. Zaplacilem wiecej niz za inne laptopy o
porownywalnych parametrach liczac na to, ze za nazwa Dell pojdzie jakosc.
Niestety nie jestem zadowolony z tego zakupu. Co chwile wlacza sie
wentylator, ktore niestety pracuje glosno. Interweniowalem w serwisie Della
ogolnopolskim, ale stwierdzili ze to normalne i koniec. Tak wiec ja
osobiscie nie polecam Della.