Re: windows 32 bit i 4 GB RAM

Autor: doom3 <doom3mk_at_o2.pl>
Data: Wed 03 Dec 2008 - 18:06:56 MET

Użytkownik "Dawid" <maniera@neostrada.pl> napisał w wiadomości
news:gh6e1f$4n0$1@nemesis.news.neostrada.pl...

> No właśnie, wtedy Was by tu nie byłó.
> ****żaden system 32 Bitowy nie obsługuje 4GB. Vista tylko potrafi pokazać
> ile mamy ramu ale nie wykorzysta 4GB ram. System potrafi zaadresować tylko
> 4GB pamięci fizycznej a w komputerze jest nie tylko pamięć RAM, jest
> jeszcze np. pamięć karty graficznej. System rezerwuje sobie część
> adresowania z tych 4GB, które może zaadresować dla innych urządzeń i
> dlatego nie potrafi zaadresować 4GB pamięci RAM komputera. To tak może w
> uproszczeniu ale mniej więcej o to chodzi. ****
> To cytat z pewnego forum, tam uzyskuje się konkretne odpowiedzi, a nie
> [...]

chlopie, wez ty sie w koncu zdecyduj do cholery... wczesniej zes mazal:

"Karta zabiera pamięć? To gdyby wsadzić 4 karty, zabraknie pamięci?
Super ten twój system.Ta grupa schodzi na psy.
Brednie, system taki jak win xp nie obsłuży 4 GB.
Pozdrawiam "

a teraz widze docztales co nieco na jakims "zapyzialym" forum i probujesz
odwrocic kota ogonem ?
po cholere piszesz mi o Win Vista i jej poprawce ktora pozwala wyswietlac w
info o komputerze ilosc zainstalowanej pamieci ?

dla takiego speca jak Ty ta grupa to raczej nie jest dobre miejsce... lec na
"swoje" forum.

zal & hanba

z mojej strony EOT

--