Re: Jak ożywić pendrive?

Autor: Poldekk <noczelny_at_gazeta.pl>
Data: Wed 03 Dec 2008 - 13:59:48 MET

OMSON wrote:

> Puść ten sofcik do formatowania pendrive'a i napisz czy to pomogło:
> http://homepage.ntlworld.com/hiren.thanki/downloads/files/usb_format.zip
> lub od HP: http://tinyurl.com/6ledqb

Dzięki wszystkim za podpowiedzi, ale w końcu nic nie pomogło.
Pomogło dopiero udanie się do innego sklepu w tej samej sieci (Karen, na
szczęście ten sklep, w którym kupowałem poszedł akurat do remontu) i tam
pan w zupełnie innym tonie załatwił sprawę! :-) Tzn. nie było już mowy o
zabieraniu pendriva, wysyłaniu go do producenta i czekaniu nie wiadomo
ile na załatwienie, tylko z miejsca zaproponował wymianę lub zwrot kasy.
Ponieważ nie miał dokładnie takiego samego modelu (Corsair Voyager Mini
8 GB), zdecydowałem się na wymianę na normalnego Voyagera tej samej
pojemności. Był nieco droższy, ale sympatyczny pan udzielił mi rabatu,
tak więc dopłaciłem złotówkę i załatwione.
Wniosek: jak się chce, to można załatwić sprawę z klientem w elegancki
sposób, tylko trzeba chcieć, a nie tak jak w Karenie w Galerii Mokotów,
wszystko pod górkę, jak klient już zapłacił kasę, to teraz należy go
spławić jak się tylko da...