[jaki ] Dysk bezszelestny do Dell Vostro

Autor: witro <niemamaila_at_o2.pl>
Data: Wed 03 Dec 2008 - 11:35:35 MET

Oryginalnie miałem dysk 250 WD Scorpio 5400, chodził głośno więc zmieniłem
go na Seagate Momentusa 250GB 7200 ST9250421AS i niestety dysk również jest
głośny... jak go wyciszyć pod Xp mechanicznie lub programowo. Może jest inna
alternatywa dla tych dysków. Jestem przyzwyczajony do bezszelestnej pracy
laptopa (kilka deli miałem w swoim życiu). Co zrobić ? Brat ma w Inspirionie
WD Scorpio 120GB 5400 i ten dysk chodzi cicho - jest dla mnie trochę za mały

a.