Re: Sprężarka w serwisie

Autor: ToMasz <twitek4_at_nospam.gazeta.pl>
Data: Wed 03 Dec 2008 - 11:14:06 MET

Olek napisał(a):

> ja zawsze korzystałem ze zwykłego odkurzacza i nigdy nie było żadnych
> uszkodzeń, ani problemów (co niektórzy powiedzą że to to się elektryzuje
> i w ogóle)... wąska szczoteczka i jedziesz...
NAtomiast jakbyś potem przeleciał taki "odkurzony" komputer powietrzem
ze sprężarki w małym pokoju, tobyś mia sciany do malowania.

z czyszczeniem typu
> "sprężone powietrze" mam mieszane uczucia - nie dość że jak psikniesz w
> taki zakurzony komputer to syf strzela w powietrze, to dodatkowo
> sprężone powietrze lubi się jeszcze wydobyć z butelki w postaci płynnej
> - nie wiem jaki to może mieć wpływ np. na luty...

Tylko ze autor pyta o sprężarke.......

W moi przypadku, i z tymi komputerami które czysciłem, sprawa jest
jednoznaczna chociaż nie prosta. długi kabel (praktiker 17zł) i na
świeże powietrze. :)

ToMasz