Re: Pytanie o zasilacz (tylko inaczej ;)

Autor: Maciek D. <kacerz_at_interia.pl>
Data: Tue 02 Dec 2008 - 23:57:42 MET

Jan Bartnik pisze:
> Witam.
>
> Zastanawiam się jaki zasilacz wybrać do zestawu...

Przerabiam identyczny problem (domowy mini-serwerek) i, w moim
przypadku, prawdopodobnie końcowym rozwiązaniem będzie Shuttle K45. Małe
toto, całkiem ładne i za przyzwoite pieniądze da się kupić. Procesor mam
(e1200), pamięć jak i dyski również - koszt kadłubka to około 450 złotych.
Dla Ciebie natomiast mam dwa pomysły:
1) dorwać na szrocie jakiś barebone i wybebeszyć z zasiłki,
2) zasilacz z IBM Netvista (~150W/~10,00zł) albo Dell GX1 (kosztuje
podobnie), ale tutaj nie wiem, czy Ci wtyczek wystarczy ;)

--
Pozdrawiam,
MD