Re: windows 32 bit i 4 GB RAM

Autor: doom3 <doom3mk_at_o2.pl>
Data: Tue 02 Dec 2008 - 22:05:29 MET

news:gh3m2i$8lr$1@polsl.pl...

> To nie zależy od karty graficznej. Obszar fizycznej przestrzeni
> adresowej przeznaczony na potrzeby kart rozszerzeń jest stały
> i nie zależy specjalnie od tego, ile pamięci mają karty.
> Jak mają za dużo to sobie "okienkują" własną pamięć.

mozesz rowinac temat, co oznacza okienkuja ? (siakiegos rodzaju bufor?)

- dlaczego jezeli zapakuje jedna 9800gx2 (1GB VRAM) to przy 4 GB RAM mam o
1,125 GB RAM mniej ?
- dlaczego jezeli zapakuje dwie 9800gx (lacznie 2GB VRAM) to przy 4 GB RAM
mam o 2,250 GB RAM mniej ?

czyli w chwili obecnej patrze ile mam pamieci ram w systemie i widze... 1,75
GB.

Jezeli przestrzen adresowa 32bit wynosi 4 GB (piszac potocznie) to jakim
cudem (wielkosc widzianej pamieci systemowej) ma to niezalezec w
najwiekszymj stopniu od kart graficznych, przeciez to wlasnie one w systemie
wymagaja jak najwiekszej liczby (po pamieci ram) adresowania z przestrzeni 4
GB ? Kontroler Adapteca zabierze np: ok 128 MB z przestrzeni adresowej wiec
zabierze dodatkowo - 128MB z pamieci systemowej.

Popraw mnie jezeli sie myle...

--
doom3