Re: Pytanie o zasilacz (tylko inaczej ;)

Autor: Jan Bartnik <bartnikj_at_gmail.com>
Data: Tue 02 Dec 2008 - 21:35:41 MET

Dnia Tue, 2 Dec 2008 21:30:17 +0100, qwerty napisał(a):

> Poczytaj jakąś książkę o maszynach elektrycznych (transformator).

Taki zasilacz to pewnie w standby będzie wcinał tyle energii z gniazdka co
cały włączony komputer :) Po to się zdecydowałem na Atmoa żeby mało
hałasował, był tani i nie żarł tyle prądu :) A tu się okazuje, że zasilacz
do niego to 200 zł a obudowa drugie tyle. ATXa by się "dokończyło" za 50 zł
(albo i mniej)... a tu nagle wyrasta 400 zł. Już wiem, że obudowę to sobie
sam z plexy zrobię - tak jak do mojego Sun'a :)

--
Pozdrawiam,
Jasko Bartnik