Re: Laptop DELL Inspiron 1720 czy MSI VR705X-027PL?

Autor: URC <urc_at_onet.eu>
Data: Tue 02 Dec 2008 - 21:27:45 MET

> DELL:
> Procesor:Dual CoreÂŽ T2390 1,86GHz Cache 1MB
> Matryca: 17 cali (1440x900) WXGA TrueLife Błyszcząca
> Pamięć zainstalowana: 2048MB DDR2
> Dysk twardy: 120GB SATA
> Karta graficzna: 256 MB NVIDIA GeForce 8600M GT
> Wbudowana kamera: Kamera internetowa 2Mpixel
> System operacyjny: Windows Vista Home Premium ENG

Ja mam tego Della tylko procesor mocniejszy, 3 GB pamieci i 300 GB dysku
twardego i narazie nie narzekam (pol roku). Zlego slowa nie moge
powiedziec, nawet do matrycy blyszczacej nie mam zastrzezen. Krotko
mowic - jesli idzie o ten laptop to mozna brac, ale nie wiem jak go
porownac do tego drugiego.

--
URC