Wybor laptoka dla grafika

Autor: Waldek Węgrzyn <tyqtyq.wywalto_at_wupe.peel>
Data: Tue 02 Dec 2008 - 19:32:47 MET

Witam

Mam nadzieję, że nie linczujecie tu za takie pytania ;)
Z racji mojej ostatniej wzmożonej mobilności potrzebuję zanabyć laptopa.
Zajmuję się grafiką 2D, DTP i trochę obróbką filmów (studiuję projektowanie
graficzne) - do tego celu będzie mi służył przede wszystkim. Prócz tego
wiadomo - net i ew. czasem w coś zagram ;)

W związku z tym mam następujące wymagania:

- możliwość rozbudowy RAMu do 4GB (póki co będę pracował na 3GB dopóki nie
zdecyduję się na przesiadkę z XP na Vistę...)
- dobry procek - myślę o Core 2 Duo 2GHz
- w miarę przyzwoita pod względem oddania kolorów matryca (na więcej mnie
nie stać)
- ekran chyba około 14" - nie chcę żeby był za ciężki, w domu mogę się
podpiąć do monitora
- FireWire
- HDMI
- dobrze żeby w miarę długo dało się na nim pracować - teraz chyba
standardem jest jakieś 2,5h (?)
- cena do około 2500 pln

Póki co myślę o Asusie F80S-4P0009-1
http://www.agito.pl/notebooki/asus-f80s-4p009-1.52.335387.html?gclid=CO69h-aknZcCFQtJtAodKAgP_A
Jest to aby rozsądne?

Znalazłem jeszcze Acer Extensa 5630G-582G25- jest tańszy, ale nie wiem czemu
;)
http://www.techplanet.pl/index.php?gk=0&k=4&id=23297&v=zo&ord=nazwa&f=more&filtr=szukaj

Oczywiście do obu zamierzam od razu dokupić po 1GB RAMu.

A może coś jeszcze innego?

Pozdrawiam i z góry dziękuję

--
Waldek Węgrzyn