Re: Szary ekran - GF9800GTX - komputronik

Autor: <mumia.lenina_at_onet.eu>
Data: Tue 02 Dec 2008 - 15:41:19 MET

> szkorzystałeś z franczyzowego salonu - powinieneś to zgłosić do
> kierwonictwa, że taką lipę odwalają...

Zgłosiłem wszędzie gdzie się da, sprzedawca który bardzo często mylił się na
moją niekorzyść znikł na jakiś czas ale dalej pracuje;))))

> a mogłeś zamówić przez neta z
> centrali Komputronika :)

:)))))))))
Zamówiłem.
Odbiór w salonie
Tyle że po..o mi się i do czarnej obudowy zamówiłem biały napęd.

A dalej:
1 Dostałem meila z namiarem na chandlowca piotujacego sprawę - więc puszczam do
niego meila - serwer komputronika odbija
2 Telefonuje na numer który dostałem w meilu - nikt nie odbiera
3 Dzwonię do Poznania - sprawę musi załatwić wskazany chandlowiec - pracownik
salonu, dostaję kolejny numer
4 Dzwonię i nikt nie odbiera
5 Puszczam meila na salon - bez odzewu ******
6 Idę osobiście - osoba na którą dostałem namiar juz nie pracuje a telefonów nie
odbierają bo nie mają czasu.
7 Niestety zamówiłem w salonie i dałem zadatek.

Resztę już opisałem

****** Po miesiącu dostałem info - meila usunięto bez czytania;))))))))))

Wojtek D