Re: Szary ekran - GF9800GTX - komputronik

Autor: <mumia.lenina_at_onet.eu>
Data: Tue 02 Dec 2008 - 14:21:38 MET

> nie mają takiego prawa...

Czyś ty się wczoraj urodził;))
O komputroniku już troche pisałem
w skrócie:
1 początkowo wepchnięto mi obudowę z zasilaczem + zasilacz (ten ostatni brałem
całkiem świadomie),
2 potem czekałem miesiąc na realizację zamówienia (w takzwanym międzyczasie
karta się mocno zestarzała;)),
3 jak już dostałem kompa to zamiast 9800GTX miałem 8800 w wersji 320 (cena
oczywiscie się nie zmieniła),
4 spece mieli uzupełnic konfigurację o wentylatory - tymczasem buda była _goła_,
5 jak poprosiłem o wstawienie wentylków (buda zaplombowana) to komp stał w
salonie ponad tydzień a potem dowiedziałem się że muszą wysłac go do Poznania i
poczekam sobie około 21dni roboczych.

Wojtek D