Re: czy na niektorych laptopach nie mozna zainstalowac XP?

Autor: Dr Puppybladder <puppybladder_at_home.invalid>
Data: Mon 01 Dec 2008 - 19:40:37 MET

Dnia Mon, 01 Dec 2008 19:02:53 +0100, BartekK napisał(a):

> dodajmy, że chodzi tu o dość specyficzne wynalazki i niezbyt istotne,
> jak np dodatkowe klawisze funkcyjne itp. W zasadzie wszystkie podstawowe
> funkcjonalności, tzn grafika, muzyka, sieć itd nie sprawiają problemów.

...podstawowe fu...CO???

http://sjp.pwn.pl/lista.php?co=funkcjonalno%B6%E6

W zasadzie nie zdziwiłbym się, gdyby taki powracający z długoletniej
emigracji człowiek na hasło "Poszukaj sprawiedliwości!" zaczął szukać na
Allegro hasła "krzesło elektryczne". Ale nie mam dosć mocnej łopaty żeby
doszukać się tutaj metafory.

Pozdrawiam

Rafał