Re: Laptop i backup danych oraz systemu.

Autor: Jacek Kalinski <jacek_kal_at_go2._NOSPAMPLEASE_.pl>
Data: Mon 01 Dec 2008 - 18:19:45 MET

W artykule <ggvg5t$9k1$1@portraits.wsisiz.edu.pl>, Piotr Szewczyk napisał(a):

> Posiadam laptopa HP Pavillion z dyskiem 250gb. Komputer posiada osobną
> partycję "Recovery", mam też osobno nagrane "DVD Recovery". Problem
> polega na tym, że funkcja recovery w laptopach HP przywraca fabryczny
> obraz systemu i partycji kasując przy tym wszystkie osobiste pliki
> użytkownika.

Nic podobnego. Masz 3 opcje odtwarzania dostępne:
- stan fabryczny (kasuje dane)
- odtworzenie systemu (zachowuje dane przenosząc je do katalogu My Backup)
- odtwarza pojedyncze dane lub wcześniej wykonany backup (nie pamiętam).

I nawet ostatnio skorzystałem z niej mając na dysku 4 partycje. Wszystkie
pozostałe partycje zostały nietknięte, a zawartość systemowej przesunął
do podkatalogu.

Jacek