Re: Benchmark

Autor: Marcin P. <mmm_at_op.pl>
Data: Mon 01 Dec 2008 - 11:26:22 MET

Użytkownik "OMSON" <omson@o-dwa.pl> napisał w wiadomości news:gh0d4b$v71$1@news.lublin.pl...
> Co polecacie do testowania komputera (Prime95 sie sprawdzi - może coś
> innego)? Chodzi mi przede wszystkim o sprawdzenie stabilności pracy
> komputera jako takiego w całości wykluczając wpływ OS-a.
>
> Pzdr, OMSON
>

> P.S. Komp przeznaczony do działania 24/24h.

Cośmi się wydaje, że nie jedyna możliwość to wytestowanie sprzętu dokładnie w takim środowisku, w jakim ma pracować. Technologie się zmieniają, oprogramowanie się zmienia.

Wyobraź sobie sytuację:
- testujesz sprzęt opierając się na systemie do testowania X, który powstał 3 lata temu.
- uuchamiasz na nim potem środowisko S, które jest na bieżąco rozwijane
- oprogramowanie robocze używa takich możliwości sprzętu, które nie nie są uwzględnione w systemie testujacym X.
- wszystko się wywala, bo sprzęt nie jest do końca zgodny z technologią S.

Serdeczne pozdrowienia

--
Marcin