Re: zasilacz nowy - leżak z magazynu

Autor: doom3 <doom3mk_at_o2.pl>
Data: Sun 30 Nov 2008 - 20:18:58 MET

Użytkownik "gil" <gilboaWYTNIJTO@onet.eu> napisał w wiadomości
news:50e8.00000458.4932e55f@newsgate.onet.pl...

> Nie wiem o co ci chodzi bo pytanie było konkretne. O dany typ. W nowych
> Enermax
> są już tylko zasilacze z wiatrakami 120 mm. Tamto chłodzenie 2x80 było
> mniej
> wydajne i bardziej głośne.
> Ale nie o to chodzi tylko czy zasilacz się nie starzeje jak jest
> nieuzywany.

zatrudnij sie jako inzynier w Taganie i powiedz im wprost, ze ich chlodzenie
w tak duzym zasilaczu jest nieefektywne.
poprostu przesadziles troche z osadem nie lizac tematu... a moim celem bylo
wyprowadzic Cie z bledu ot to.

kupujac "lezaki magazynowe" dobrze je odkurz przed wlaczeniem, zeby sterta
kurzu nie spalila Ci lokalu ;)

wybor nalezy do Ciebie... osobiscie nie kupil byl "lezakow magazynowych" bo
widzialem cala mase sprzetow tak nazwanych po czym po rozebraniu okazywalo
sie ze sa to tzw. second life'y (po serwisowki, wadliwe serie... po tuningu,
po wymianie kondesatorow - czesto o mniejszej pojemnosci ! itp itd)

--
doom3