Re: Ocena zasilacza

Autor: Feromon <feromon_at_op.pl>
Data: Sun 30 Nov 2008 - 20:12:20 MET

Użytkownik "TRUX" <"trux[usunto]"@[itotez]vp.pl> napisał w wiadomości
news:ggumbr$tpg$1@news.onet.pl...
> Dzięki za za wszystkie odpowiedzi. Wnioskuję z nich że nie jest źle.

Nie napisałeś jakiego "potwora" napędza ten zasilacz. Nie napisałeś symbolu
zasilacza.
Sama wartość napięcia jest ważna, ale też jest ważne zachowanie przy
skokowej zmianie
obciążenia lub zasilania. Jeżeli strumień powietrza wywiewany przez
zasilacz jest gorący,
to może należy pomyśleć o mocniejszym?

Generalnie Fortrony które miałem i instalowałem znajomym nie zawiodły (tak z
10 sztuk).
To były egzemplarze tzw ciężkie i "pełne" w środku. Jeśli masz taki to OK.

Feromon