Re: Ocena zasilacza

Autor: doom3 <doom3mk_at_o2.pl>
Data: Sun 30 Nov 2008 - 20:00:04 MET

Użytkownik "PSYLO" <psylo.wytnijto@o2.pl> napisał w wiadomości
news:ggu7nl$e06$1@atlantis.news.neostrada.pl...

> A czy według Ciebie napięcie -0,68V tam gdzie powinno być -12V jest w
> porządku? Zrozum, odczyty programowe nie mają nic wspólnego z
> rzeczywistością, jedynym wymiernym wskazaniem będzie odczyt z woltomierza,
> chociażby wchodzącego w skład miernika wielofunkcyjnego za kilkanaście
> złotych.

Zgodze, sie jak najbardziej, bo to w zasadzie jest oczywiscie rowniez
kwestia plyty, ale mnie przynajmniej narazie udaje sie "testowac" napiecia
za pomoca OCCT.
Masz ladnie przedstawiona linie + jej odchylki od normy w formie graficznej
z i bez obciazenia wedlug zalozonych wczesniej kryteriow.

Co do softu do testu to rowniez jest kwestia jego poproawnego rozpoznania
mobo i jej czujnikow, bez tego zawsze beda bzudy i temparatury na przyklad
minusowe :)

--
doom3