Re: zasilacz nowy - leżak z magazynu

Autor: tg <aa_at_bb.cpl>
Data: Sun 30 Nov 2008 - 19:59:05 MET

gil napisal:
> Mam okazję kupić dość tanio zasilacz Enermax Noise Tracker 600 W.
> Ale to jest ten stary typ z dwoma wiatrakami 8 cm.
> Zasilacz jest nowy, nigdy nie był uzywany. Rok podukcji chyba 2004 albo 5.
> Nowy zasilacz akutat by mi sie przydał. Pytanie tylko czy warto i czy
> leżakowanie nie powoduje że się zestarzał i nie będzie trzymał parametrów.
> Gwarancja niby bedzie ale nigdzie jej chyba nie będę mógł uzyskać bo to ze
> sklepu likwidowanego. No i co po gwarancji jakby sie nagle zapalił.

gwarancje zazwyczaj realizuje dystrybutor, fakt, wygodnie poslac to przez
sklep, ale brak sklepu nie zawsze zamyka droge do realizacji gwarancji

o samym zasilaczu nic nie znalazlem, ale imho mozna brac, w zasilaczach
najwieksze problemy sa z kondensatorami wysychajacymi pod wplywem temperatury
powstalej przy obciazeniu, wiec o ile byly 'normalnie' przechowywane to
trwaloscia od nowek nie powinny odbiegac